Verhuizing / Déménagement - Reisverslag uit Ressons-le-Long, Frankrijk van Floor Sylvain - WaarBenJij.nu Verhuizing / Déménagement - Reisverslag uit Ressons-le-Long, Frankrijk van Floor Sylvain - WaarBenJij.nu

Verhuizing / Déménagement

Door: Gorgny

Blijf op de hoogte en volg Floor

05 Januari 2017 | Frankrijk, Ressons-le-Long

Geen tijd om uitgebreid wat te schrijven maar op 21 december zijn we dan eindelijk verhuisd. In de weken daarvoor hebben we heel hard gewerkt om keuken, badkamer en bovenverdieping af te krijgen. We hadden pas op de dag voor de verhuizing afvoer in de keuken en een wc en pas na de verhuizing afvoer in de badkamer.

Na de verhuizing hebben we een weekje welverdiende vakantie genomen.

Gijs en Monique zijn nu hier om te helpen de meest noodzakelijke dingen af te maken: de afzuigkap is opgehangen, wasmachine aangesloten, de voorkant van de afwasmachine is in de maak en er is een douchescherm gekocht dat moet worden geplaatst. Er moeten ook nog spotjes op het plafond van de keuken gemonteerd worden.

De foto's volgen later, want ik ben het stekkertje van mijn fototoestel kwijt en heb geen kaartlezer op mijn pc.

wordt vervolgd...

---------------

Pas le temps d'écrire grand chose, mais le 21 décembre nous avons enfin aménagé dans notre maison. Nous avons travaillé jusqu'au dernier moment pour la rendre vivable. Nous n'avons eu d'évacuation des eaux dans la cuisine que le jour avant le déménagement et les évacuations de la salle de bains ont même été fait après.

Ensuite nous avons pris une semaine de vacances pour nous ressourcer un peu.

En ce moment Gijs et Monique sont là pour terminer les urgences: installation de la hotte, permettre le raccord de la machine à laver, encastrer le lave vaisselle, poser le paroi de douche, etc.

Les photos suivront car j'ai paumé le cordon de mon appareil photo et je n'ai pas de lecteur de carte sur mon pc.

à suivre...
Floor

Dagboek van de verbouwing. Journal des travaux.

Actief sinds 26 Okt. 2015